Din systemleverandør har 1. level support på Forløbsplaner.
Din systemleverandør har udarbejdet en vejledning til anvendelsen af forløbsplaner i dit lægesystem, og du kan altid kontakte dem, hvis du har spørgsmål til anvendelsen af forløbsplanerne.
De kan fx altid hjælpe dig med, at oprette de korrekte koder i dit laboratoriekort, fejlfinde data i dit system, tjekke om en patient er registreret korrekt mm.
Hvis du har brug for hjælp til, at komme i gang med, eller en mere grundig gennemgang vedrørende, brug af forløbsplaner i dit lægepraksissystem, kan datakonsulenterne også hjælpe dig.
KiAP har 2. level support på forløbsplaner.
Det betyder, at KiAP hjælper systemleverandørerne og PLSP med at fejlfinde, hvis der opstår udfordringer, som vi sammen må løse.
KiAP hjælper også dig, hvis du sammen med supporten fra dit systemhus har brug for det.
Når du har kontakt til supporten, kan vi ofte hjælpe dig bedre ved, at kigge med på din skærm. Tryk her for at hente og starte TeamViewer.
Hvis du har spørgsmål vedr. databehandleraftalen med KiAP, skal du altid kontakte KiAP support
Tlf.: 7196 8844
E-mail